Post by rawaljocentpho on Mar 1, 2022 10:52:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ holedown ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ holedown IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke utholdenhet hack ▞▞▞
▞▞▞ holedown 2022 version ▞▞▞
Ball skyter klone gjort riktig. Avslappende, grafisk tiltalende, uten alle de ekle reklamene og betal for å vinne tull. Rett ned bakgaten min. Om noe er den eneste ulempen hvor kort den er.
Jeg er på note 10, kom hit fra en Northernlion-anbefaling. Det går veldig bra, veldig hyggelige små thwaps når skuddene kobles sammen!
Jeg nyter dette spillet. Det er en stund siden jeg har spilt et spill jeg ikke kan legge fra meg. Takk
Tilbakestill fremgangen min mer enn én gang. Opprørende for å si det mildt.
holedown არკადული nkvl
Kan ikke synkronisere/lagre data
Flott gimmick, men ble aldri noe mer enn det. Ingenting igjen å gjøre etter tre moderate spill.
5 timer med "moro" og så kan du avinstallere ettersom uendelig nivå ikke gir flere oppgraderinger eller later som om det er morsomt.
veldig moro. godt satt sammen. bra spill.
Gjennomsnittlig spill i beste fall
Den klarer dessverre ikke å bygge videre på sin mekanikk på noen meningsfull måte, ikke særlig morsomt etter den første halvtimen.
Flott spill, eneste irritasjon er manglende evne til å forlate et nivå manuelt og gå tilbake til kartet.
Mye avspillingsverdi.
Svært vanedannende!!!!! Jeg elsker det så langt som spillingen og progresjonen går i begynnelsen. Til slutt kommer du til en vegg og det er ingen mer progresjon og ingen slutt på spillet som beseirer formålet med arbeidet du legger ned for å komme til slutten fordi det ikke er noen ende. Gi meg mer
veldig gøy, men det slutter alt for fort.
enkeltmekanisk spill med søt 2d-grafikk ... altfor enkelt og kort, men føles ufullstendig
Det virkelige spillet starter i endeløs modus når alle oppgraderingene er låst opp, men oppgraderingen for max balls topper på 99. Jeg trenger uendelig max baller, ellers vil jeg aldri bryte 1000m! D: Er det noen sjanse for at det kommer en oppdatering snart?
Et flott spill, men det er bare 4 "nivåer" å komme gjennom før du er på et endeløst nivå (som gjentar de samme mønstrene) ... trenger en oppgradering med nye nivåer ellers ikke verdt det
Ja, det er greit, men så slutter det bare etter 5 identiske nivåer, noe som er et merkelig valg. Jeg ventet hele tiden at den skulle åpne seg på noen måte, kanskje som en andre oppgraderingsbutikk med noe som faktisk er interessant, men nei, det ender bare på den mest utilfredsstillende måten. Det siste nivået er bare bunnløst, og alle oppgraderingene maks bare en time inn. Det føles egentlig bare uferdig. Faktisk føles det knapt startet. Det er som den helt grunnleggende begynnelsen på et spill som aldri skjer.
holedown Arcade olr
Et fint konsept med en flott estetikk som ikke overgår velkomsten.
Moro mens det varte over alt for tidlig
Meh, blir fort kjedelig. Heldigvis fikk dette med Google play pass. Ellers ville jeg blitt veldig opprørt over 4$ bortkastet på noe meh.
det er en fin måte å drepe noen timer på, men spillingen endres aldri, så hvis du ikke liker nivå 1, vil du sannsynligvis ikke like det endelige nivået.
Jeg tror dette ville vært mye morsommere med lengre maksimal flytid og ikke-avrundede fliser
Veldig morsomt spill ... siste nivå er umulig med alle oppgraderingene ... Så avinstallerer
Etter noen sekunder blir skjermen ekstremt smal og spillet blir uspillbart.
Et fantastisk spill av høy kvalitet, det beste ballsprettbaserte spillet jeg har spilt på telefonen min. Skulle bare ønske den hadde flere nivåer! Fortsatt verdt pengene selv om den er kort.
Ingen gjenspillbarhet. Når nivåene er ryddet, er det ingen grunn til å spille dem igjen. Kanskje hvis det var mange flere av dem ville det vært greit, men det er bare ikke nok spill her for prisen.
Gjennomsnitt. Ballene virker som om du treffer en flat overflate med nøyaktig kraft. Det er ingen vits å prøve å gjøre vinkler eller bruke de antatte kurvene. Det er ingen og vil sende ballen rett opp igjen.
Flott idé, men tapte timer med fremgang fordi den ikke ser ut til å lagre ordentlig
Enkelt og godt utført mursteinsbrytespill. Prøver ikke å gjøre noe smart, men prøver heller ikke å selge deg noe. Blir veldig vanskelig etter at "historien" når sin konklusjon.
Kjernemekanikken i spillet er morsom og presentasjonen er kul, men etter 6 ganske enkle nivåer går spillet inn i uendelig modus hvor det ikke er noe å oppnå. Spillet ville vært så mye rikere med noen power-ups og pågående utfordringer for å holde deg engasjert. Det føles bare som at det ikke er noe å spille for i det øyeblikket du lærer spillet. Jeg tror ikke det er verdt prisen i sin nåværende tilstand.
Et alternativ for å endre svarthullsfargen er nødvendig
holedown આર્કેડ tsbm
Så så(
Morsomt spill, men ikke verdt prisen på grunn av utrolig liten mengde innhold.
Dette er et flott spill, men jeg ser ut til å ha problemer med å lagre. Hver gang jeg lukker spillet og åpner det på nytt fra et nytt løp, går hele fremgangen min tapt. Jeg starter på nytt fra null hver gang. Finnes det en løsning på dette?
Virkelig gøy for en kort stund. Det er bare noen få nivåer og så blir det relativt i sluttspillet. Prøv det definitivt hvis du har spillepass, ellers er det dyrt i forhold til mengden spilletid.
Morsomt, men superenkelt, så supervanskelig. Jeg er på slutten av spillet, og jeg har maksert hver oppgradering, men det gjør knapt noen forskjell på scenen. Stol på meg, jeg har ikke noe imot en grind, men blokkene er stablet på måter det er umulig å bryte dem. Jeg forstår at det skal ta veldig lang tid å bryte gjennom det stadiet, men det burde ikke være umulig eller noe du bare kan oppnå hvis du er heldig. Når det gjelder alt annet, skulle jeg ønske det var andre oppgraderbare elementer og flere scener.
ganske bra, jeg antar at du ville slutte å be meg om å fortsette å google spille spill?
Flott estetikk og morsom mekanikk. Et av de beste breakout-inspirerte spillene jeg har sett. Jeg så NorthernLion vise den frem, og jeg måtte få den på mobil.
10/10 spilling og utførelse. 0/10 infantil kommunistisk propaganda.
Fint spill, men veldig kort. Ganske dyrt for hvor kort det er, men hvis du har Play Pass spiller det ingen rolle.
Den er søt, og vel verdt prisen for underholdningen den har tilbudt under morgenpendlingen. Selv om det ikke varer veldig lenge, er det fortsatt en bunt moro.
Hill Climb Racing 2 Corrida spmx
Kjedelig!
Ikke betal for dette. Utbyggerne har reist på ferie
Morsom vri på et klassisk konsept
Vil være 5 stjerner, men spillet krasjer hvis du har andre medier som spiller
best med hodetelefoner, elsker det
Enkelt mest vanedannende og tilfredsstillende mobilspill jeg noen gang har spilt. Det var helt til sluttspillet. Det er fortsatt morsomt, men det vanskelige ramper bare opp til det punktet hvor jeg ikke kan mine mer enn noen få meter om gangen, før jeg møter rader med blokker med 150 treff hver, og ingen måte å ødelegge dem med et trickskudd. Jeg liker dette spillet veldig godt, så gjør noe med det, uten å gjøre det så vanskelig at det ikke kan spilles.
Du kan se når et spill er både vakkert laget og eminent spillbart. Dette er begge deler. *Ingen* av osten som «sprettball»-spill har, pluss strategi og en gradvis byggeevne mens du spiller, slik at du ikke blir lei deg. Ville betale 3 x.